Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2007

Forthnet 2play και ανθρώπινος εξευτελισμός...

satlogoforthnet Δεν είχα κανένα σκοπό να γράψω άλλη μια δημοσίευση για την forthnet. Αρκετά ασχολήθηκα με αυτά τα ρεμάλια, που αν στην Ελλάδα εφαρμόζοταν ακόμα και ο πιο χαλαρός νόμος προστασίας του καταναλωτή στην πράξη, τους διευθυντάδες της θα τους είχαν κρεμάσει στο Σύνταγμα για παραδειγματισμό.

Δυστυχώς όμως, η αμέσως προηγούμενη δημοσίευση του Δημήτρη με αναγκάζει να ξαναξύσω τις πληγές μου. Και ενώ σχολίασα το δέον, την συγκεκριμένη δημοσίευση, πιστεύω αρμόζει και μια δική μου κόντρα-δημοσίευση για να πω και εγώ την γνώμη μου συνολικά.

Αρχικά και εν τάχει θα σας δώσω το ιστορικό της απίστευτης εμπειρίας μου με την εν λόγω εταιρία (ο θεός να την κάνει). Τα links στο ενδιάμεσο θα παραπέμπουν στις αντίστοιχες δημοσιεύσεις μου εκείνο τον καιρό:

  • 11/04/07: Αίτηση στα γραφεία της forthnet για την υπηρεσία 2play όπου με ενημερώνουν ότι θα ενεργοποιηθεί σε περίπου 3 εβδομάδες. Πρέπει να πω ότι μέχρι την στιγμή εκείνη δεν έχω DSL και μου απαγορεύουν να βάλω σε άλλο πάροχο μέχρι την ενεργοποίηση του 2play
  • 11/05/07 - 01/07/07: Καθώς οι μήνες περνάνε, και εγώ είμαι χωρίς internet, προσπαθώ δεκάδες φορές να επικοινωνήσω με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να ενημερωθώ για την πορεία της αίτησης μου και να ρωτήσω τους λόγους καθυστέρησης. Τα τηλεφωνήματα αυτά κατά 70% έχουν αποτέλεσμα να περιμένω 20 λεπτά στην αναμονή με αποτέλεσμα να πέφτει η γραμμή. Πολλές φορές μάλιστα το αυτοματοποιημένο μήνυμα μου έλεγε να πάρω αργότερα και μου το έκλεινε. Στις λίγες φορές που κατάφερα να μιλήσω με κάποιον, άκουσα ΜΟΝΟ ψέμματα. Οι υπάλληλοι εκεί, φαντάζομαι, ότι καθώς έχουν βαρεθεί να ακούνε ερωτήσεις για τις οποίες δεν έχουν απαντήσεις, έχουν δημιουργήσει μια λίστα με ΨΕΜΜΑΤΑ που σου πλασάρουν. Φυσικά δεν είναι οργανωμένοι, δεν κρατάνε αρχείο με τα ψέμματα που σου λένε οπότε η απάτη ξεσκεπάζεται εύκολα. Για παράδειγμα, σε ένα τηλεφώνημα, ένας υπάλληλος μου είπε ότι η αίτηση μου προωθείται στον ΟΤΕ, όπως πρέπει, αλλά επιστρέφει χωρίς αποτέλεσμα γιατί έχω δώσει λάθος ΑΦΜ. Σε τηλεφώνημα το επόμενο πρωί, στο οποίο μιλάω με άλλον αντιπρόσωπο της εξυπηρέτησης πελατών, ώστε να επιβεβαιώσω το σωστό ΑΦΜ, η κοπέλα μου λέει ότι το ΑΦΜ μου είναι γραμμένο μια χαρά στην αίτησή μου και ότι ουδέποτε προώθησαν την αίτησή μου στον ΟΤΕ. Απλά αντιμετωπίζουν τεχνικά προβλήματα στην περιοχή μου, πράγμα που επίσης δεν στέκει καθώς παρακολουθώντας σχετικό forum στο adslgr.com έβλεπα ότι άτομα που είχαν κάνει αίτηση μετά από εμένα, ενεργοποιούνταν κανονικά και μάλιστα πριν από εμένα στο ίδιο κέντρο (Κ. Τούμπα). Να πούμε επίσης ότι οι υπάλληλοι της τηλεφωνικής υποστήριξης εκτός από εξαναγκασμένοι ευγενικοί ψεύτες έχουν εντολές να μην σου δίνουν κανένα προιστάμενο και να μην σε συνδέουν με κανένα αρμόδιο τμήμα της εταιρίας.
  • 02/07/07: Αφού έχουν περάσει 2,5μήνες από την αίτησή μου, και είμαι ακόμα χωρίς internet, και εφόσον δεν βγάζω άκρη από την τηλεφωνική υποστήριξη αποφασίζω να επισκεφτώ τα γραφεία της forthnet που εκείνο τον καιρό στεγάζοταν στην πλ. Ναυαρίνου. Με προωθούν στον προιστάμενο, κ. Σ****υ, έναν άνθρωπο που η δουλειά του είναι να δέχεται ουρές από δυσαρεστημένους πελάτες και να ΜΗΝ δίνει λύση στα προβλήματά τους. Αφού του εξηγώ την κατάσταση μου λέει ότι εφόσον δεν μπορεί να μου πει με καμία σιγουριά για το πότε θα ενεργοποιηθεί η συνδρομή μου, και εφόσον δεν μπορώ άλλο δίχως πρόσβαση στο internet, το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να στείλω μια αίτηση διακοπής με fax, να επιβεβαιώσω τηλεφωνικά ότι την έλαβαν, και να κινήσω διαδικασίες για ενεργοποίηση σε άλλο πάροχο. Συμφωνούμε ότι αυτό είναι το σωστό, και μου δίνει στο χέρι την αίτηση διακοπής της αίτησης!!! Μια τέτοια φόρμα μόνο η forthnet μπορεί να την έχει!
  • 03/07/07: Στέλνω με fax την αίτηση διακοπής. Να σημειώσω ότι στο online status της αίτησης μου μέχρι εκείνη την στιγμή αναφέρεται απλά το "Παραλαβή και καταχώρησή της αίτησής σας από την forthnet". Δηλαδή το μόνο που έχουν να κάνουν πλέον είναι να σκίσουν την αρχική μου αίτηση.
  • 04/07/07: Τηλεφωνώ και με επιβεβαιώνουν ότι έλαβαν την αίτηση διακοπής.
  • 05/07/07: Προμηθεύομαι από το κατάστημα Πλαίσιο πακέτο OTEnet OnDSL kit στο 1Mbit προς €78. Σε αυτό το ποσό περιέχονται οι πρώτοι 4 μήνες της δέσμευσής μου. Οι επόμενοι δύο, καθώς η δέσμευση είναι εξάμηνη, θα τιμολογηθούν προς €19,5 έκαστος. Σύνολο €117 για τα οποία έχω δέσμευση.
  • 06/07/07: Στέλνω στην OTEnet την αίτηση που περιέχει το πακέτο.
  • 11/07/07: Μετά από 5 μέρες, και μεσολάβηση Σαβατοκύριακου, η OTEnet με έχει συνδέσει και όλα λειτουργούν ρολόι. (Σε αντίθεση με την προβληματική forthnet 1Mbit που έχει ο Δημήτρης εκείνο τον καιρό, με χωρίς λόγο disconnects.). Ο εφιάλτης ονόματι forthnet έχει τελειώσει, ή έτσι τουλάχιστον νόμιζα.
  • 24/07/07: Ενώ όλα πάνε μια χαρά και εγώ χαίρομαι την πρώτη μου DSL γραμμή μετά από 11 χρόνια PSTN, ελέγχω το online status της forthnet για πλάκα, να δω αν έγραψαν για την ακύρωση της αίτησης. Με έκπληξη συνηδητοποιώ ότι όχι μόνο το status δεν έχει ενημερωθεί για την διακοπή της αίτησης αλλά γράφει ότι η αίτησή μου προχώρησε με αποστολή της αίτησής μου στον ΟΤΕ!!! 13 μέρες μετά ο εφιάλτης ξαναρχίζει. Τηλεφωνώ αμέσως (το "αμέσως" όπως καταλάβατε είναι σχετικό, εννοώ τουλάχιστον μετά από 1 ώρα ταλαιπωρίας) και μιλάω με μια ευγενική κοπέλα η οποία μου κάνει την χάρη να ξεθάψει το fax της διακοπής, να μου το επιβεβαιώσει, και να με καθυσηχάσει ότι αυτό που βλέπω στο online status είναι απλά ένα bug και ότι αποκλείεται να προχώρησε η αίτησή μου μετά από διακοπή της. "Απλά δεν ενημερώθηκε το online συστημα" μου είπε. Όταν επέμεινα λέγοντάς της ότι έχω ήδη μετακινηθεί σε άλλο πάροχο, τον οποίο έχω προπληρώσει, και στον οποίο έχω δεσμευτεί χρονικά μου λέει κάτι επίσης σημαντικό. Όταν έκανα την αρχική μου αίτηση, βλέπετε, δεν βρισκόμουν σε άλλο πάροχο, και έτσι δεν είχε χρειαστεί να τσεκάρω το κουτάκι στην αίτηση με το οποίο τους εξουσιοδοτούσα να μου κόψουν τον άλλο πάροχο, ώστε να με βάλουν στο ιδιωτικό τους δίκτυο. Η κοπέλα με επιβεβαίωσε ότι χωρίς αυτή μου την εξουσιοδότηση τους είναι αδύνατον να με ξεσυνδέσουν από τον ΟΤΕ ακόμα και κατα λάθος. Προσωρινά ηρεμώ.
  • 31/07/07: Την μέρα που φεύγω για τις διακοπές μου, το online status στο internet ανανεώνεται ξανα, αυτή τη φορά με το μήνυμα "Η γραμμή σας βρίσκεται στη διαδικασία κατασκευής. Εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης:14/08/2007". Μετά τις επιβεβαιώσεις όμως από το τεχνικό τμήμα δεν ανυσηχώ. Φεύγω. Ειρωνικά, η υποτιθέμενη ημερομηνία ενεργοποίησης είναι η ημερομηνία που θα επιστρέψω από τις διακοπές μου.
  • 09/08/07: Ενώ λιάζομαι στις παραλίες της Χαλκιδικής ανέμελος, χτυπάει το κινητό μου. Είναι ένας ευγενικός κύριος από την εταιρία courier ACS. Με ενημερώνει ότι έχω ένα δέμα και με ρωτάει πότε θα είμαι σπίτι για να το παραλάβω. Αφού του λέω ότι θα γυρίσω σε 5 μέρες, τον ρωτάω από που είναι το δέμα γιατί δεν περιμένω κάτι. Μου λέει ότι ανήκει σε μια μαζική αποστολή της forthnet και ότι μάλλον είναι εξοπλισμός τηλεπικοινωνίας! Μου στείλαν το router!!!!! Έχω μείνει παγωτό. Καταλαβαίνω να είναι δύσκολο να προχωρήσεις μια διαδικασία και να καθυστερείς, αλλά ΈΛΕΟΣ! Πόσο δύσκολο είναι να ΜΗΝ προχωρήσεις μια διαδικασία; Έχει περάσει πάνω από ένας μήνας που έστειλα αίτηση διακοπής, ακόμα και από την επιβεβαίωση της λήψης της! Λέω στον ευγενικό κύριο ότι δεν σκοπέυω να παραλάβω αυτό το δέμα, μου προτείνει να το επιστρέψει και δέχομαι. Καθώς δεν έχω εύκολη πρόσβαση σε σταθερό τηλέφωνο στο κάμπινγκ στο οποίο διαμένω, και καθώς πρέπει να χρεωθώ ώρες στο κινητό μέχρι να πιάσω γραμμή στην τηλεφωνική υποστήριξη της forthnet, παρακαλώ τηλεφωνικά τον Δημήτρη να καλέσει αυτός την forthnet για να τους επιστήσει την προσοχή στην ακύρωσή μου. Ο Δημήτρης τους καλεί, και ο υπάλληλος τον επιβεβαιώνει ότι θα στείλει memo με την ένδειξη επείγον στο κατάλληλο τμήμα της εταιρίας για να τους υπενθυμίσει να μην με ενεργοποιήσουν καταλάθος. Ηρεμώ (που λέει ο λόγος).
  • 14/08/07: Το απογευματάκι επιστρέφω σπίτι από τις διακοπές μου. Με "έκπληξη" συνηδητοποιώ ότι το τηλέφωνό μου δεν λειτουργεί και το DSL router μου ανάβει κόκκινο led στην ένδειξη σύνδεσης με το internet. Ωστόσο το led ένδειξης συγχρονισμού DSL είναι πράσινο. Ανοίγω το PC, συνδέομαι στο router, πάω στο status της DSL και βλέπω το router συγχρονισμένο στα 21Mbps. Η forthnet είχε κάνει το θαύμα της. Μόλις είχα χάσει €117 πλην του λίγου χρόνου που πρόλαβα να χαρώ την OTEnet. Αλλά το χειρότερο, είχα χάσει τα νέυρα μου, τον χρόνο μου στα ακουστικά, το τρέξιμο στα γραφεία τους, τους καυγάδες μου με την κοπέλα μου για το "που μας έμπλεξα" και γενικά ψυχική οδύνη πολύ πολυτιμότερη από €117. Ένοιωσα σαν να με δείραν 10 και εγώ ανήμπορος να μην μπορώ να ΄κάνω τίποτα. Έννοιωσα αυτό που πραγματικά είναι η τρομοκρατία. Είναι παραμονή 15αύγουστου και το τηλεφωνικό τους κέντρο με γειώνει.
  • 15/08/07: 15αύγουστος. Η τηλεφωνική υποστήριξη διακοπάρει. Εγώ είμαι ακόμα χωρίς τηλέφωνο και με μια demo σύνδεση στο 1mbit που μου έδωσε το τηλέφωνο της τεχνικής υποστήριξης το οποίο δεν μπορεί να κάνει κάτι για το πρόβλημά μου.
  • 16/08/07: Έχουν περάσει 4μήνες και κάτι από την αρχική μου αίτηση και 1,5 μήνας περίπου από την αίτηση διακοπής. Δεν μπορώ άλλο τα τηλέφωνα. Πάω πάλι στα γραφεία της εταιρίας στην πλ. Ναυαρίνου. Με παραπέμπουν πάλι στον κ. Σ****υ. Του υπενθυμίζω την προηγούμενη συνάντησή μας, την πρόταση που μου έκανε ο ίδιος και την κατάληξη. Μου μιλάει με ειρωνικό ύφος. ΠΡΕΠΕΙ εδώ να σας πω ότι σε ΌΛΕΣ τις επικοινωνίες μου τηλεφωνικές ή μη με την εταιρία ΗΜΟΥΝ ΚΥΡΙΟΣ, δεν σήκωσα ούτε τον τόνο της φωνής μου. Και είχα μπροστά μου αυτόν τον μ*****α να μου μιλάει με ύφος μετά από ότι συνέβη. Του είπα ότι απαιτώ είτε να με ξανασυνδέσει ξανα στον ΟΤΕ χωρίς να πληρώσω τίποτα και άμεσα, είτε αν αυτό δεν γίνεται να μείνω στην forthnet αλλά να αποζημιωθω για μέρος των €117 που πλήρωσα και θα πληρώσω στην OTEnet. Μου είπε με ήρεμο ύφος ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα από τα δύο. Ανάμεσα στα δεν "μπορώ να κάνω τίποτα" και στο "μόνο αν μιλήσετε με κάποιον στην Αθήνα από το τηλέφωνο, το γνωστό τηλέφωνο, το μοναδικό, που ναι, γνωρίζω, αρνούνται να σας δώσουν οποιονδήποτε αρμόδιο, αυτές τις εντολές έχουν" είπε και κάτι άλλο. Όταν τον ρώτησα με ποιό δικαίωμα έκοψαν την σύνδεσή μου χωρίς να τους έχω εξουσιοδοτήσει μου είπε "Νομίζεις ότι τους ρωτάμε στον ΟΤΕ αν μας αφήνουν να συνδέσουμε κάποιον; Άμα θέλουμε αύριο έχουμε πελάτες όλη την Ελλάδα! Απλά δεν θέλουμε.". Το χειρότερο βέβαια είναι ότι δεν άκουσα ούτε ένα "συγγνώμη", ούτε ένα "λυπόμαστε για την ταλαιπωρία".
  • 17/08/07: Μετά από 3 μέρες χωρίς τηλέφωνο και με υποτυπώδες internet (το demo ήταν για λίγες ώρες), η τηλεφωνία ενεργοποιείται και λαμβάνουμε SMS με τον σωστό λογαριασμό για το internet. Το internet δουλεύει σωστά αλλά η τηλεφωνία δεν έχει αναγνώριση κλήσεων.
  • 18/08/07: Τηλέφωνο στις βλάβες. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για την αναγνώριση. Κάποιες σπάνιες συσκευές έχουν πρόβλημα, λέει. Η συσκευή μου είναι Philips. Σπάνια;;; Μου συστήνει να αγοράσω Panasonic ή AEG!
  • Τις επόμενες 1-2 εβδομάδες: Με πολλά τηλεφωνήματα, από εμένα και από την κοπέλα μου, τα δικά της κυρίως με πολλά μπινελίκια, φωνές και απειλές για καταγγελίες και νομικά μέτρα ,σε άτομα της τηλεφωνικής υποστήριξης που δεν φταίνε, καταφέραμε να μιλήσουμε με την προισταμένη της τηλεφωνικής υποστήριξης. Μας είπε ότι η αποζημίωση είναι εφικτή και ότι θα μας τηλεφωνήσουν σε 1-2 μέρες από το κατάλληλο τμήμα. Εμπαιγμός. Κανένα τηλέφωνο. Πάλι τηλέφωνα (έχουμε πει με τι κόπο γίνονται τα τηλέφωνα), μπινελίκια, απειλές. Πάλι η προισταμένη. Δεν μπορεί να κάνει τίποτα από το να ειδοποιείσει το ανάλογο τμήμα για να επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μας. (Μα καλά πόσα τμήματα έχει και σε πόσα κράτη σκορπισμένα και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν;). Εμπαιγμός. Κοροιδία. Εντωμεταξύ προσπαθούμε να είμαστε το πρωί στο σπίτι ΜΗΠΩΣ μας πάρουν.
  • Τις επόμενες βδομάδες: Παραίτηση. Αφού η νομική προσέγγιση κοστίζει ακριβά τρώμε το αγγούρι και χαμογελάμε. Η τρομοκρατία πέρασε με τον τσαμπουκά. Εξεφτελισμός.
  • 01/10/07: 6μήνες μετά την αρχική αίτηση, 3 μήνες μετά την αίτηση διακοπής, 2 μήνες μετά την ενεργοποίηση και αφού έχουμε πληρώσει ήδη τον πρώτο λογαριασμό, μας παίρνει τυχαία το "κατάλληλο τμήμα" για να μας ρωτήσει πόσο ευχαριστημένοι είμαστε. Γελοιότητα. Τραγελαφικό. Καθώς αρχίζω να της εξηγώ την κατάσταση, με διακόπτει για να μου πει ότι κατάλαβε. Η περίπτωσή μου δηλαδή, είναι τυπική!!! Με ρωτάει αν πήγα σε άλλο πάροχο αφότου έκανα αίτηση διακοπής. Με ρώτησε την τιμή, την χρονική δέσμευση, και πόσο καιρό πρόλαβα να χρησιμοποιήσω την γραμμή της OTEnet. Μου είπε ότι θα υπολογίσει το ποσό που με ζημίωσαν και θα αφαιρεθέι από τα επόμενα πάγια. Μην τυχόν δώσουν καταλάθος παραπάνω, προς θεού! Της είπα και ευχαριστώ!!! Έκλεισα. 

 Απολογισμός. Πολύς κόπος, πολύς χρόνος, χαμένα χρήματα (ακόμα και αν αποζημιωθώ, που δεν είμαι καθόλου σίγουρος, μου χρωστάνε τον εξοπλισμό που τους επέστρεψα) αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με την ηθική ήττα. Με το να νοιώθεις παγιδευμένος και να μην μπορείς να κάνεις τίποτα. Με την τρομοκρατία της εξουσίας και της δύναμης.

Και έχεις τον Δημήτρη που ενώ τα είδε όλα αυτά από αρκετά κοντά, να σου γράφει πα**ριές για το πως η π****α πέρασε ξυστά και δεν τον ακούμπησε γιατί αυτός είχε προνοήσει...

Τρελλαίνεσαι ή δεν τρελλαίνεσαι; Γράφεις δημοσίεση 10 σελίδες μέχρι τις 5 το πρωί ή δεν γράφεις;

Όχι, άμα έχω άδικο να μου το πείτε.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επρεπε να ζησεις στης εποχές της Hellas Offline και 9600bps!

mouridis είπε...

Φίλε μου έχω ζήσει τις εποχές χωρίς καν internet, με BBS και 2400bps χωρίς EC.
Αλλά δεν βλέπω τι έχει αυτό να κάνει με την δημοσίευσή μου...

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Εγω απο την αλλη με ΟΤΕ αρχισα και με ΟΤΕ θα συνεχισω μεχρι να γινουν καλυτερα τα πραγματα στις επικοινωνιες...

Konstantinos Mposinas είπε...

ΕΙΜΑΙ ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ και ενδιαφέρομαι να γυρίσω ταινία την περιπέτειά σας...Ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον κορυφαίοι σκηνοθέτες του Hollywood, ενώ ήδη συνομιλώ με σπεσιαλίστες στα ειδικά εφέ (διότι θα έχουμε λίγο πρόβλημα να αποδώσουμε την γήρανση σας κατά τη διάρκεια της οδυσσειάς σας...)

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλετε, μάθετε και από την δική μου ιστορια - καταντια. Σαφώς υπάρχει και συνέχεια την οποία πρόκειται να αναρτησω συντομα...


http://fenic.blogspot.com/2007/06/forthnet.html

http://fenic.blogspot.com/2007/06/forthnet-2play.html

Ανώνυμος είπε...

Ξάδερφε,γνωρίζεις πολύ καλά την λαϊκή ρήση."'Οτι δεν μπορείς να αποφύγεις απόλαυσε το"!Και όσο και εάν ακούγεται τετριμμένο καλώς ήρθες στην Ελλάδα με τις όμορφες παραλίες και τον καταγάλανο ουρανό...
By the way,αν και καθυστερημένα σας εύχομαι καλορίζικο και καλοτάξιδο το νέο σας blog.

dimitris είπε...

Niko mi masas, edw exw tin apisteuti sundesi pou eilikrina den gnwrizw tin taxutita, alla auto den ftanei gia na mou eksasfalisei tin psuxiki mou iremia... panta trexoume pisw apo blakeies kai xanoume to simantikotero, pou einai... ena mac me 3Gb Ram!!!!
BTW I am still alive

dali13gr είπε...

Έεεετσι, πες του τα! Τόσο καιρό του το λέω και μυαλό δεν βάζει! :-P Για το Mac ντε!

mouridis είπε...

Δημήτρη Μ. δεν μου τα λες καλά και ανησυχώ....
Δημήτρη Ο. αφού ξέρεις ότι άμα δεν ήμουν εγώ ο Δημήτρης Μ. θα είχε Qosmio αντί του MBPro....

dali13gr είπε...

Το ξέρω. Εξού και το smiley (:-P) :-D

Christos είπε...

Νίκο, θα το πω απλά: Η ιστορία σου είναι Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΗ. Ό,τι άλλο και να πω για τη συμπεριφορά της Forthnet απέναντι στους (υποψήφιους) πελάτες της θα είναι λίγο. Έχω τη βάσιμη υποψία ότι το μπάχαλο που επικρατεί σ' αυτή την εταιρεία, αλλά και σε πολλές άλλες, δημόσιες ή ιδιωτικές, είναι συστημικό. Δυστυχώς δεν έχει να κάνει με συγκεκριμένα πρόσωπα --αν και εξακολουθώ να πιστεύω ότι σε μεγάλο βαθμό το ψάρι από το κεφάλι βρωμάει. Οι ρίζες του προβλήματος μάλλον ξεκινάνε από κάτι πολύ πιο θεμελειώδες, το οποίο βρίσκεται (πολύ) κοντά σ' αυτό που ονομάζουμε ελληνική νοοτροπία.

Unknown είπε...

Eimai sxedon sto idio klama paw gia 3 mina anamoni kai trelenomai.
Kai apo tin ali fovame tin aitisi diakopis gt xero oti 8a ginoun ano katw.An den se pirazi 8a kanw parampompi gia to ar8ro sou sto diko mou blog

mouridis είπε...

Όχι απλά δεν παιράζει αγαπητέ Δημήτρη, αλλά χρειαζόμαστε και όσο μεγαλύτερη δημοσιότητα γίνεται....

Ανώνυμος είπε...

mia apo ta idia k gia mena.perimena apo arxes aygoustou mexri to dekembrio.pws ginetai na ftaei o ote panta otan aytoi kanoun 3 mhnes na kataxwrhsoun 1 aithsh k o ote 2 mhnes na se apodesmeysei??toulaxiston tous efaga 3 router,gia kathe mia apostolh ths aithshs mou ston ote pou eixe provlhma