Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

Forthnet συνέχεια...

Τελικά φαίνεται πως η Forthnet διαβάζει φανατικά Ράδιο Αρβύλα! Και έχω επιχειρήματα γι αυτό! Μετά την όλη ιστορία που διαβάσατε για την αίτηση του Νίκου και την στροφή του στον ΟΤΕ και το OnDSL, εγένετο θαύμα! Ανεπιθύμητο μεν, θαύμα μεν. Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι παρ όλη την εξάμηνη δέσμευση 6μηνης διάρκειας που υπέγραψε ο Νίκος για το OnDSL, ο ΟΤΕ έδωσε τη γραμμή του στη Forthnet και πλέον κινείται σε ρυθμούς 24Mbit. Και όλα αυτά παρά τις διαβεβαιώσεις όλων των υπαλλήλων της εν λόγω εταιρείας ότι θα διακοπεί η διαδικασία σύνδεσης.

Απογοητευμένος από την ηθική ήττα λοιπόν ο Νίκος, πάει στα γραφεία της Forthnet στη Θεσσαλονίκη για να λυθεί το θέμα και αντιμετωπίζει την εξής απάντηση του υπευθύνου: "Έχετε δίκιο αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τώρα.(συνέχεια με ειρωνικό ηχόχρωμα) Εξάλλου, από τον ΟΤΕ δεν μας δημιουργούν ποτέ πρόβλημα, μπορούμε να πάρουμε οποιαδήποτε γραμμή θέλουμε απλά με ένα τηλεφώνημα, χωρίς καν να στείλουμε την αίτηση. Μπορούμε να κάνουμε πελάτες μας όλη την Ελλάδα, απλά δεν θέλουμε..."

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χαίρετε, το blog σου είναι πολύ καλό! έχω μια ερώτηση για την forthnet, αλλά για το τμήμα της σταθερής τηλεφωνίας. Έκανα το μοιραίο λάθος και έγινα συνδρομητής στο "Εθνικά 24". Τελικά διαπίστωσα οτι δε με συμφέρει (μάλλον δεν φταίει η forthnet για αυτό) και αποφάσισα να ακυρώσω το όλο σκηνικό (σημείωση: είμαι Λάρισα οπότε έχω και το χαράτσι του ΟΤΕ).

Πέρνω τηλέφωνο στο 8011001000 και περιμένω 15 λεπτά περίπου να σηκώσει άνθρωπος το τηλέφωνο (σε ερημονήσι να είχα ναυαγήσει, πιο εύκολα θα έβρισκα άνθρωπο να μιλήσω), μπήκα σε αναμονή με διάφορα beatakia να παίζουν με την υπομονή μου, ώσπου στο τέλος το έκλεισα...

Μπορεί κάποιος να μου πει πως μπορώ να ακυρώσω την συνδρομή μου στην Forthnet;

mouridis είπε...

Με εξώδικο. :)
Συγγνώμη για το χιούμορ αλλά έχω μια τάση να διακωμωδώ αυτές τις περιπτώσεις γιατί διαφορετικά δεν παλεύονται.
Δοκίμασε να τους πάρεις βραδυνές ώρες, κατά τις 21:00. Θα το σηκώσουν...

dali13gr είπε...

Στείλε κι ένα φαξ για καλό και για κακό...Αν και απ' ό,τι είδες, για τον Νίκο δεν έπιασε...!