Παρασκευή 10 Αυγούστου 2007

Το Θέατρο του Παραλόγου(aka Θέατρο Σκιών)

Θυμάστε αυτό το δημοσίευμα του Νίκου; Αν όχι διαβάστε το γιατί είχαμε νέο επεισόδιο, φρέσκο-φρέσκο!
Χτες κατά τις 11.00 και καθώς προσπαθούσα να ξυπνήσω(εντάξει, κοιμήθηκα λίγο παραπάνω!), χτυπάει το κινητό μου και στην άλλη μεριά της γραμμής είναι ο Νίκος, ο οποίος λιάζει το αλαβάστρινο κορμί του σε κάποια παραλία της Χαλκιδικής.

-Τι θες πρωί-πρωί και με ξυπνάς;

-Μαλάκα θέλω μια χάρη(πάντα ευγενικός!).

-Ρίξ' το.

-Θέλω να πάρεις τηλέφωνο την Forthnet και να τους πεις ότι είναι πολύ τρόμπες!

-Τι έγινε πάλι;

-Με πήρανε τηλέφωνο από την courier και θέλουν να ρθούν να μου φέρουν το router από τη Forthnet!

-E; @$@$(()@#$!

-Πάρε και πες τους ότι έχω κάνει αίτηση διακοπής από τις 3 Ιουλίου!

-Έγινε, παίρνω και σε παίρνω πίσω.

Πριν πάρω οποιοδήποτε τηλέφωνο, μπαίνω στο site της ακατανόμαστης και βλέπω με έκπληξη ότι όχι μόνο δεν έχει γίνει ακύρωση, αλλά έχει βγει και εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης της γραμμής!!!

Παίρνω λοιπόν την εξυπηρέτηση πελατών και για καλή μου τύχη κάποιος απάντησε αμέσως. Αφού του εξηγώ πως έχει η κατάσταση, μου λέει το παλικάρι(εξυπηρετικότατος πάντως): "Μα καλά, τώρα που είναι έτοιμη η γραμμή θέλετε να την διακόψετε;" Και με το δίκιο του βέβαια γιατί ξέρει πολύ καλά ότι πολλοί ονειρεύονται τα 24Mbit. Λέω ναι, τώρα έχω DSL από τον ΟΤΕ(σε αυτό υποκλίνομαι στο Νίκο γιατί δεν κάθισε να τον κοροϊδεύουν και τους έφτυσε κανονικά κι ας πήγε στο 1Mbit).
Με τα πολλά, το παλικάρι βρήκε το FAX και μου είπε ότι το προώθησε στο αρμόδιο τμήμα στέλνοντας και email με την ένδειξη "ΕΠΕΙΓΟΝ". Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο αυτό αληθεύει και κατά πόσο βρήκε ένα FAX 1 μηνός παλιό, αλλά έχω καλή πίστη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: