Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Forthnet Ultimatum



Φαντάζομαι θα θυμάστε όλοι την περιπέτεια του Νίκου με την εν λόγω εταιρεία. Αυτό που δεν ξέρετε είναι ότι παρόλο που γνώριζα σχετικά, έκανα κι εγώ αίτηση για το ιδιόκτητο της Forthnet. Είναι πολλά τα Mbit, Άρη!

Από τη Δευτέρα -και μετά από 3,5 μήνες- έχω την τιμή να σας ανακοινώσω ότι είμαι πλέον ένας ευτυχής κάτοχος μιας γραμμής που συγχρονίζει στα 20Mbit.

Γνωρίζω άριστα τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί στα κατα τόπους fora από πολλούς(πάρα πολλούς) δυσαρεστημένους συνδρομητές και εν δυνάμει συνδρομητές στης Forthnet. Το δικό μου σχόλιο πάντως είναι στο μεγαλύτερο ποσοστό του θετικό. Κι αυτό γιατί γνώριζα από πριν πως έχει η κατάσταση και εις γνώσιν μου αποφάσισα να κάνω την αίτηση. Να προσθέσω εδώ ότι επειδή ακριβώς γνώριζα την καθυστέρηση της ενεργοποίησης, μαζί με την αίτηση, έκανα και μια τρίμηνη ανανέωση στην μέχρι τότε συνδρομή μου. Οπότε απλά περίμενα να ενεργοποιηθώ χρησιμοποιώντας την ταπεινή -πλέον- χιλιάρα γραμμή μου.

Και μετά ήρθε ο Έρωτας! Εδώ και μια βδομάδα είμαι ιδιόκτητος(!) και πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση της γραμμής, αφού η ταχύτητα που έχω δει σε download έχει φτάσει ως τα 2ΜΒ/sec. Αυτό βέβαια με download manager και Rapidshare. Το μόνο παράπονο που θα μπορούσα να έχω είναι αυτό της καθυστέρησης αλλά είπαμε...ήξερα.

Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, πρέπει να παραδεχτώ ότι από τους εναλλακτικούς φορείς, η εν λόγω εταιρεία κατέχει τα πρωτεία στην απόδοση. Με όλα τα στραβά που έχει στον τομέα της εξυπηρέτησης.

5 σχόλια:

mouridis είπε...

Τι να πω...Πλήρης απογοήτευση...Μετά από όλα όσα πέρασα εγώ και πολλοί άλλοι (για ιστορίες στο adslgr.com), έρχεται ο Μήτσος να γράψει αυτό το εγκώμιο. Σαν παπαγαλάκι της forthnet, γιατί ως τέτοιους θα μας κατηγορήσουν!

Και πως το γεγονός ότι "γνώριζες" κάνει το σχόλιό σου "θετικό";;; Δηλαδή το γεγονός ότι γνώριζες για την καθυστέρηση και προετοιμάστηκες, λυτρώνει την forthnet; Μάλλον εννοείς ότι η εμπειρία σου είναι θετική.

Αλλά ακόμα και αν είναι έτσι, τι νόημα έχει μια τέτοια δημοσίευση; Συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν άνθρωποι που χάσανε χρόνο και λεφτά από την επιλογή της εν λόγω εταιρίας και προσβάλλονται από τέτοιες δημοσιεύσεις;

Εγώ λέω να γράψουμε και ένα αρθράκι για το πόσο δεν μας επηρέασαν οι φωτιές στην Πελοπόννησο, γιατί εμείς ξέραμε ότι θα συμβούν, και ασφαλίσαμε τις δικές μας από πριν. Η εμπειρία μας οπότε από την φωτιά ήτανε πολύ καλή, μόνο λίγο τσινίσαμε που ήταν ανοργάνωτος ο κρατικός μηχανισμός, αλλά χεστήκαμε που καήκανε άνθρωποι.

Επίσης πως είσαι σε θέση να γνωρίζεις ότι "από τους εναλλακτικούς φορείς, η εν λόγω εταιρεία κατέχει τα πρωτεία στην απόδοση";

Και τέλος, τι τελεσίγραφο (ultimatum) σου άφησε η forthnet;
Γιατί εμένα ούτε τελεσίγραφο δεν μου άφησε. Μου βάλανε την γραμμή με το ζόρι, παρότι είχα κάνει 1.5 μήνα πριν αίτηση διακοπής.

Με αυτό το post στο blog μας, νοιώθω ο απόλυτος μαλάκας! Ε, όχι και να την διαφημίσουμε ρε Μήτσο! Έλεος!

dali13gr είπε...

Δεν μπορώ να καταλάβω ποιό είναι το πρόβλημα με τη δημοσίευση. Για τους εκατοντάδες χρήστες που γράφουν για τα προβλήματα της Forthnet, υπάρχουν κάποιες χιλιάδες που ΔΕΝ γράφουν γιατί είναι ευχαριστημένοι. Εκτός από λίγους που μπαίνουν και κάνουν καζούρα στους δυστυχείς καθώς ενεργοποιήθηκαν σε 20 μέρες.

Όπως σου έχω εξηγήσει, το να περιμένω 3 μήνες δεν ήταν τίποτα για μένα καθώς έτσι όπως ήταν η γραμμή μου(γραμμή ΟΤΕ και σύνδεση όπου ήθελα) δεν άλλαζε κάτι. Απλά θα συνέχιζε έτσι έως ότου να ενεργοποιηθώ στο ιδιόκτητο. Επίσης η γραμμή μου επί Α.Ρ.Υ.Σ. είχε πρόβλημα όχι λόγω Forthnet αλλά λόγω DSLAM ΟΤΕ όπως διαπιστώσαμε όταν τη δουλέψαμε με συνδρομή άλλης εταιρίας.

Φυσικά καταλαβαίνεις ότι το παράδειγμα με τις φωτιές είναι εντελώς άκυρο. Δεν ήξερε κανείς γι αυτές πριν γίνουν, οπότε δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι.

Όταν πρωτοξεκίνησε η παροχή ADSL γραμμών στην Ελλάδα, κάπου το 2003, ήμουν από τους πρώτους που έβαλαν. Τότε περίμενα 1,5 μήνα γιατί ήμουν από τους τυχερούς. Άλλοι περίμεναν μέχρι και εξάμηνο. Τώρα ο ΟΤΕ όπως είπες, σου έβαλε σε 5 μέρες. Ο ΟΤΕ, κρατικός οργανισμός με άφθονο χρήμα να ρέει και μονοπώλιο τότε, έκανε 3-4 χρόνια να φτάσει να σου παρέχει γραμμή σε 5 μέρες. Η Forthnet, με ιδιωτικά κονδύλια, σου παρέχει θεωρητικά 24 Mbit τη στιγμή που ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΟΤΕ, σου δίνει 5+...3. Όταν σε 1-1,5 χρόνο η Forthnet και κάθε ανάλογου βεληνεκούς ιδιωτική θα σου δίνει κι αυτή σε 5 μέρες, τότε θα είναι καλή.

Και να μην ξεχνάς ότι ανάμεσα στη γραμμή σου και την κάθε Forthnet παρεμβάλλεται ο ΟΤΕ που πρέπει να την παραχωρήσει. Βουίζει ο τόπος από τα προβλήματα των εναλλακτικών παρόχων με τον ΟΤΕ.

Προσωπικά, είμαι υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας εφόσον αυτή έχει απέναντι της οργανισμούς τύπου ΟΤΕ που από τα τόσα έσοδα έπρεπε να έχει ήδη παροχή οπτικής ίνας στην πρίζα μου και όχι 5+...3 Mbit. Επίσης να σου υπενθυμίσω ότι δεν λεγόμαστε Σουηδία, αλλά Ελλαδίτσα και το να έχεις την απαίτηση να λειτουργούμε με ρυθμούς Σουηδίας είναι ουτοπικό. Ας γίνουν άλλες 2 εταιρίες σαν τη Forthnet στην Ελλαδίτσα και άμα τότε σε καθυστερήσει 4 μήνες η Forthnet εγώ μαζί σου θα τη βρίζω.

mouridis είπε...

Δημήτρη μου,

Τα πράγματα είναι απλά. Και επειδή δεν είσαι χαζός, με στεναχωρούν αυτά που γράφεις.

Όλο σου το comment είναι άσχετο. Δεν με ενδιαφέρουν τι κάνουν οι άλλοι φορείς, ούτε με ενδιαφέρει αν η forthnet έχει προβλήματα με τον ΟΤΕ. Πρόβλημα δικό της. Να μην έταζε. Και αφού έταξε να ζητούσε συγγνώμη και να αποζημίωνε.

Ούτε με νοιάζει αν και οι άλλες εταιρίες κάνουν το ίδιο. Αν το κάνουν, το ίδιο να είσαι σίγουρος ότι θα πω και για αυτές.

Θέλω να επικεντρωθείς, να σκεφτείς και να μου απαντήσεις χωρίς πίκα σε αυτό το ένα πράγμα, σημαντικό για μένα:

Συνειδητοποιείς ότι το γεγονός ότι ήξερες τι σε περιμένει, δεν κάνει την forthnet "καλή";
Τι παράδειγμα θέλεις ακριβώς για να καταλάβεις το αυτονόητο;
Αν βλέπω ένα μεθυσμένο οδηγό με το αμάξι του να έρχεται καταπάνω μου, και προλάβω να το αποφύγω γιατί το είδα έγκαιρα, αλλά ο διπλανός μου πεζός δεν προλαβαίνει και σκοτώνεται. Εγώ μετά μπορώ να λέω ότι ο οδηγός είναι "καλός" γιατί ΕΓΩ γλύτωσα;;;;
Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό;
Είναι και αυτό το παράδειγμα λάθος;
Καταλαβαίνεις ότι προσβάλλομαι από αυτά που γράφεις;
Και εγώ και όλοι οι υπόλοιποι απατημένοι;

dali13gr είπε...

"Χωρίς να θέλω να κάνω διαφήμιση, πρέπει να παραδεχτώ ότι από τους εναλλακτικούς φορείς, η εν λόγω εταιρεία κατέχει τα πρωτεία στην απόδοση. Με όλα τα στραβά που έχει στον τομέα της εξυπηρέτησης."

Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες τη δημοσίευση μου. Δεν είδα να γράφω κάπου ότι η Forthnet είναι τέλεια εταιρία. Αυτό που είπα και που έκανα quote πιο πάνω είναι ότι κατέχει τα πρωτεία σε ΑΠΟΔΟΣΗ. Και αυτό νομίζω το βλέπεις και από τις δικές σου ταχύτητες. Η HOL έβγαλε επίσης 24Mbit. Αν καταφέρει να δίνει παραπάνω bandwidth από τη Forthnet θα κατέχει αυτή τα πρωτεία σε ΑΠΟΔΟΣΗ.

Επίσης 2 φορές στη δημοσίευση αναφέρω για τις καθυστερήσεις της Forthnet. Ούτε είπα ότι έχει άριστο Support ούτε είπα ότι είναι οι Άγιοι Πάντες εκεί μέσα. ΑΠΟΔΟΣΗ.

Το 2ο που δεν κατανόησες είναι ότι λέγοντας ότι "ήξερα" σημαίνει ότι την αίτηση την έκανα εις γνώσιν μου. ΗΞΕΡΑ ότι θα περιμένω 3 μήνες. Και ξανά-επαναλαμβάνω: ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΗ FORTHNET ΚΑΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΗΞΕΡΑ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ.
Είναι ξεκάθαρο αυτό και καλό είναι να μην αφήνεις το θυμό σου να σε αποσυντονίζει. Καταλαβαίνω πως νιώθεις εσύ γιατί σε εξαπάτησαν, αλλά εμένα δεν με εξαπάτησαν. Επίσης καλό θα είναι να τους πας στα δικαστήρια -τα πραγματικά- και όχι στα λαϊκά δικαστήρια -a.k.a. το blog μας και τα τεχνολογικά fora. Κι εσύ και όσοι ακόμα είναι στην ίδια θέση μ' εσένα. Δεν είναι δα και τόσο ακριβά τα έξοδα για τον δικηγόρο. Ειδικά άμα σε πνίγει τόσο πολύ το δίκιο ώστε να ωρύεσαι επειδή είπα ότι η Forthnet είναι καλή!

mouridis είπε...

Δημήτρη συγγνώμη.
Μόλις συνειδητοποίησα ότι έχεις δίκιο.