Παρασκευή 25 Μαΐου 2007

Μπρος ΟΤΕ και πίσω forthnet...

Απαλλάξου -σου λέει- μετά από τον ΟΤΕ.
Τον ΟΤΕ τον μισώ. Το να απαλλαγώ από τον ΟΤΕ είναι όνειρό μου από τότε που έμπαινα στις BBS με modem 2400.
Το ιδιωτικό δίκτυο της forthnet μου φάνηκε σαν θείο δώρο. Κούνια που με κούναγε. Πάει 1,5 μήνας από την αίτηση και όσο είδατε εσείς χθες την Liverpool να κερδίζει, τόσο είδα και εγώ forthnet 2play. Και στο τηλέφωνο κάθε υπάλληλος που πετυχαίνω μου λέει διαφορετικό ψέμα.Τουλάχιστον να οργανωθούν, να φροντίζουν να λένε το ίδιο ψέμα να μην πέφτει και το κύρος τους. Και μάλιστα η ειρωνία είναι ότι ποιός άλλος φταίει για την καθυστέρηση; Μα φυσικά ο ΟΤΕ. Γνωρίζουν τα καθ...ια ότι απευθύνονται σε δυσαρεστημένους πελάτες του ΟΤΕ οπότε τι καλύτερο; Τα ρίχνουν στον ΟΤΕ:
"Φταίει ο ΟΤΕ μου λέει ο υπάλληλος στην γραμμή, που καθυστερεί πάσει θυσία την απαγκίστρωσή σας από το δίκτυο του, και έτσι ενώ εμείς του στέλνουμε την αίτησή σας για λήξη του συμβολαίου σας, αυτός μας την επιστρέφει με την υπουτιθέμενη πρόφαση ότι το ΑΦΜ του συνδρομητή είναι λάθος. Γίνεται αυτό συχνά, μόνο που συνήθως όταν στέλνουμε για 2η φορά την αίτηση την κάνουν δεκτή. Την δική σας όμως την στείλαμε ήδη 2 φορές και μας την επέστρεψαν, και τώρα την έχουμε στείλει για 3η φορά. Μήπως είναι όντως λάθος το ΑΦΜ σας;".
Την άλλη μέρα παίρνω να επιβεβαιώσω το ΑΦΜ. Με εξυπηρετεί μια κοπέλα αυτή τη φορά. "Μα εγώ δεν βλέπω στο ιστορικό σας να έχει σταλεί στον ΟΤΕ η αίτηση ακόμα ούτε μια φορά. Ούτε κανένα πρόβλημα με το ΑΦΜ σας. Απλά έχει καθυστερήσει γιατί ο ΟΤΕ Τούμπας είχε προβλήματα μέχρι πρόσφατα που τώρα όμως λύθηκαν και είστε πλέον με σειρά προτεραιότητας. Υπομονή άλλο ένα μηνάκι..."
Μωρέ, Ζάρας που σας χρειάζεται..."Υπομονήηηηη; Υπομονήηηηηηη; Θα σε κάνω εγώ να κάνεις υπομονή" ;-)

1 σχόλιο:

dali13gr είπε...

Υπομονή, κι εμένα μου είπαν οτί για 6 εβδομάδες θα είμαι χωρίς Internet και οτι θα μπω απευθείας στο ιδιόκτητο.
Μα, ρε παιδιά λέω, στην ιστοσελίδα και στην αίτηση λέει πως μέεεεχρι να μπω στο ιδιόκτητο, θα έχω 1Mbps μέσω ΟΤΕ. Όοοοοχι μου λέει το γκομενάκι, λάθος κάνετε.

Άντε καλά της λέω, εγώ κάνω λάθος...Που να βγάλεις συνεννόηση...