Τρίτη 22 Μαΐου 2007

Πάτρια εδάφη...

Τέλος ο στρατός και είπα να επισκευτώ την ιδιαίτερη πατρίδα μου να δω γονείς και συγγενείς. Φυσικά μαζί μου έφερα και το Mac Mini μου καθώς δεν μπορώ χωρίς αυτό. Αυτή τη στιγμή γράφω από ένα laptop με Windows και παθαίνω ακριβώς το αντίθετο απ' ό,τι παθαίνει ο Νίκος όταν δουλεύει στο Mini μου!!! Προσπαθώ να χρησιμοποιήσω το Expose, την Dock και γενικά λειτουργώ σε Apple mode!
Παρατηρώ όμως οτί το laptop δουλεύει αρκετά πιο γρήγορα από το Mac Mini και μπαίνω σε σκέψεις να του κάνω μια αναβαθμισούλα αφού να το πουλήσω αποκλείεται(αν και το προσπάθησα παλαιότερα) αφού θα γίνει το απόλυτο Media Center μόλις καταφέρω να αγοράσω την lcd tv που έχω βάλει στο μάτι.
Έτσι οι αρχικές μου σκέψεις είναι να αυξήσω τη μνήμη του στο μέγιστο των 2GB μιας και το Mini αρχίζει να ξεχνάει σιγά-σιγά :-) Εν συνεχεία, σκέφτομαι αν είναι σόφρον να του αλλάξω τον δίσκο με έναν πιο γρήγορο ή να "καρφώσω" έναν εξωτερικό στη Firewire μιας κι έχω δοκιμάσει του Νίκου και πάει σφαίρα.

Είδομεν....

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Γονείς,συγγενείς κ φίλους να μη ξεχνάμε..Καλορίζικο το blog!Άντε να μαθαίνουμε κ μεις οι 500χλμ μακριά τα νέα της πολυαγαπημένης μας Σαλόνικας..Τη κάνω τώρα γιατί με περιμένει ο Κακά κ ο Τζέραλντ κ πρέπει να ετοιμαστώ..Καλές συνέχειες..

mouridis είπε...

Του Νίκου όλα πάνε σφαίρα...και το PC του Νίκου και αυτό σφαίρα πάει και ας είναι και 5ετίας τουλάχιστον. Όχι σαν κάτι άλλα "φρούτα"...
Και άμα λάχει έχουμε και Expose (TopDesk, ReflexVision, WinPlosion, iEx κλπ), έχουμε και Dock (Y'z Dock, ObjectDock, RocketDock, MobyDock κτλ) και πηγαίνουμε και σφαίρα...Γιατί τις καινοτομίες τις apple εμείς τις ψωνίζουμε στην λαική...:-)
Και μην νομίζεις ότι δεν έχω απαντήσεις για το "ένα μήλο την ημέρα", απλά δεν έχω βρεί πως να κάνω quote σε post απαντώντας με comment.
A!