Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Θεωρίες...ταχύτητας και άλλα...

Εν αντιθέσει με τον Νίκο και τους άλλους(πολλούς) δυσαρεστημένους συνδρομητές της Forthnet όσον αφορά στην αντιμετώπισή τους, προσωπικά δεν έχω παράπονα απο τη Forthnet(προς το παρόν). Έτσι, εδώ και 20 μέρες απολαμβάνω τις πραγματικά υψηλές ταχύτητες που μου προσφέρει. Θέλοντας λοιπόν να δοκιμάσω τα όρια της γραμμής μου και μετά από πολύ διάβασμα σε τεχνολογικά fora, αποφάσισα να αγοράσω ένα Premium Account στο Rapidshare.

Η διαδικασία μέσω PayPal είναι ιδιαίτερα γρήγορη αφού σχεδόν αμέσως με την πληρωμή ήρθε και το e-mail επιβεβαίωσης, εν αντιθέσει με άλλες αγορές που έχω κάνει με τον ίδιο τρόπο. Αφού λοιπόν βρήκα κάποια link για...νόμιμες διανομές Linux, ήμουν πλέον έτοιμος να τεστάρω τη γραμμή μου.

Καταρχήν να αναφέρω ότι αυτός είναι από τους πλέον αξιόπιστους τρόπους να εκμεταλλευτεί κάποιος τη γραμμή του, αφού διάφορα speedtest sites που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο, είναι επιεικώς απαράδεκτα. Επίσης ο καλύτερος τρόπος για το "κατέβασμα" είναι με download manager. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενεργοποιηθεί η επιλογή Direct Links* από το menu επιλογών του Rapidshare για να μην χρειάζεται κάθε φορά να μπαίνουμε στη σελίδα του και να επιλέγουμε Premium Account για να μας δώσει link.

Αφού λοιπόν έχω αγοράσει και τον πολύ καλό download manager για MacOS X, Speed Download, "πετάω" μέσα καμιά 30 rapidshare links. Άμα δεν πάθεις, δεν θα μάθεις...Η ταχύτητα μετά βιας έφτανε τα 600kb/s και εγώ άρχιζα να απογοητεύομαι. Άρχισα λοιπόν να κάνω δοκιμές και το συμπέρασμα είναι: "Μηδεν άγαν". Τίποτα υπερβολικό δηλαδή ή "παν μέτρον άριστον" αν προτιμάτε. Γιατί το λέω αυτό; Γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ναι μεν το download της γραμμής είναι θεωρητικό 24Mbit, αλλά το upload είναι το ταπεινό 512Kbit/s. Asynchronous DSL γαρ. Και επειδή είναι γνωστό ότι ταυτόχρονα με τα πακέτα που δέχεται ο υπολογιστής μας, στέλνει πίσω στον server πακέτα επιβεβαίωσης ότι έλαβε καλώς τα εν λόγω πακέτα, τα πολλά link που είχα βάλει αρχικά να κατεβαίνουν, "έσκαγαν" το upload με αποτέλεσμα τη μειωμένη απόδοση της γραμμής.

Εν κατακλείδι, οι ιδανικές πλέον ρυθμίσεις για τη δική μου γραμμή είναι πλέον 7-8 ενεργά downloads με την ταχύτητα DL να φτάνει μέχρι και 2,06 MB/sec peak, όπως βλέπετε και από το screenshot σε αυτή τη δημοσίευση που ανέβασα πριν λίγες μέρες.


Καλό download!



*Να σημειωθεί ότι όταν επιλέξουμε Direct Links, αφήνουμε τους server στην επιλογή random χωρίς να επιλέξουμε συγκεκριμένο server. Αυτό για να έχουμε πάντα διαθέσιμο server στη σπάνια περίπτωση που κάποιος δεν έχει διαθέσιμη θύρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: