Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2007

Forthnet 2play και οι κρυμμένες έξτρα χρεώσεις.

Για ποιον λόγο η "ΔΩΡΕΑΝ αναγνώριση κλήσεων" κοστίζει €30 (τουλάχιστον).

Πριν το 2play, δηλαδή όταν ήμουν ακόμα στον ΟΤΕ είχα μια ασύρματη τηλεφωνική συσκευή. Ήταν η Philips DECT 111. Μια απλή, αξιόπιστη συσκευούλα, χωρίς πολλά - πολλά. Με εξυπηρετούσε χωρίς προβλήματα για 2 περίπου χρόνια.

Όταν η forthnet αποφάσισε να με μπάσει με το ζόρι στο ιδιωτικό της δίκτυο (ένα δραματικό έπος που ξεπερνά την φαντασία του Tolkien, και για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε εδώ), η αξιόπιστη συσκευούλα μου σταμάτησε να μου εμφανίζει τον τηλεφωνικό αριθμό των συνδρομητών που με καλούν.

Σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της forthnet, μου είπαν ότι το πρόβλημα δεν είναι από αυτούς, αφού η υπηρεσία αναγνώρισης κλήσεων είναι ενεργοποιημένη στον αριθμό μου. "Μάλλον φταίει ότι η συσκευή σας", λέει ο τεχνικός, "δεν υποστηρίζει το ΕΙΔΙΚΟ σύστημα αναγνώρισης κλήσεων της forthnet"!!! Και συνεχίζει "Σας προτείνω να αλλάξετε συσκευή και να προτιμήσετε μια Panasonic ή μια AEG"!!!

Αυτά δεν τα λέει η forthnet, ούτε στις διαφημίσεις, στις οποίες μας έχει φλομώσει, ούτε στις αναλυτικές πληροφορίες για το "τι θα χρειαστούμε" στο επίσημο site. Εκεί απλά λέει "ΔΩΡΕΑΝ αναγνώριση κλήσεων".

Εμένα η "ΔΩΡΕΑΝ αναγνώριση κλήσεων" μου κόστισε 30€. Μου κόστισε τόσο λίγο, γιατί αγόρασα την φθηνότερη ασύρματη συσκευή Panasonic της αγοράς. Την KX-TG1100. Όλα καλά πλέον και το πρόβλημα λύθηκε αλλά σας ρωτώ - αν είχα ένα ακριβό μοντέλο της Philips που κόστιζε 100€ ή 150€ με τηλεφωνητές και έγχρωμες οθόνες, πόσο θα κόστιζε τότε η "ΔΩΡΕΑΝ αναγνώριση κλήσεων";

Συγχύστηκα πάλι. Δεν θα γράψω άλλο. Για λοιπές έξτρα χρεώσεις της forthnet (τι; νομίσατε μόνο αυτό είναι;) θα γράψω σε επόμενο post.

3 σχόλια:

Pan είπε...

Καλημέρα.

Φτιάχνω ένα κατάλογο με τα διάφορα τρελά που έχω διαβάσει σχετικά με την συμπεριφορά των ιδιωτικών εταιρειών τηλεπικοινωνιών. Ευελπιστώ σύντομα να τον αναρτήσω.
Γι'αυτό περιμένω και τις "λοιπές έξτρα" που αναφέρεις.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως -δεν είχα προσέξει καν την αναφορά σε δωρεάν αναγνώριση κλήσεων, αφου δεν με αφορούσε με τη συσκευή που είχα- χθες αγορασα ασύρματη συσκευή, την απλούστατη και φθηνότατη OLYMPIA DECT TWISTER 6141 και διαπίστωσα ότι έχω αναγνώριση:D
Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά έχω και μου αρέσει. Ούτε καμία ερευνα αγοράς έκανα. Μάλλον όσοι ενδιαφέρονται θα πρέπει από εδω και πέρα να το ψάχνουν. Κατά τα άλλα συμφωνώ με τα λοιπά κουσούρια της εταιρειούλας που είμαστε πελάτες(ισως κάποια λέξη που αρχίζει απο θύματ_ να ταίριαζε περισσότερο).

Ανώνυμος είπε...

Α ωραία. Εμένα στην αρχή μου έλεγαν ότι φταίει το panasonic που έχω! Μετά μου είπαν ότι και να αλλάξω συσκευή δεν εξασφαλίζεται η αναγνώριση και ότι και αυτοί "περιμένουν να γίνει κάτι γι αυτό το θέμα"!!! ΕΛΕΟΣ. :(