Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Forthnet 2play και οι κρυμμένες έξτρα χρεώσεις ΙΙ. Το πολυαναμενόμενο sequel.

Παρέχει όντως απεριόριστα "δωρεάν" τηλεφωνήματα η  υπηρεσία 2play της forthnet; Για να δούμε...

Αρχικά, να αναφέρουμε, γι' αυτούς που διαβάζουν για πρώτη φορά το blog μου, τις προηγούμενες δημοσιεύσεις μου σχετικά με την forthnet. Εδώ θα διαβάσετε την απίστευτη περιπέτειά μου με την forthnet, εδώ θα δείτε πόσοι άλλοι την πατήσανε και εδώ θα διαβάσετε την πρώτη δημοσίευση για κρυφές χρεώσεις της forthnet, για την οποία ετούτη εδώ η δημοσίευση αποτελεί sequel.

Δεν χρειάζεται να πω πολλά αυτή τη φορά. Οι εικόνες μιλάνε μόνες τους. Η forthnet παρέχει μια online υπηρεσία, μέσω της οποίας μπορουν οι συνδρομητές τηλεφωνίας, όπως αυτοί της υπηρεσίας 2play, να δουν ένα αναλυτικό λογαριασμό με τις επιμέρους χρεώσεις για τα τηλεφωνήματα που έγιναν μέσω της υπηρεσίας. Φυσικά δίπλα από όλα τα αστικά και υπεραστικά τηλεφωνήματα πρέπει να αναγράφεται μηδενική χρέωση, καθώς στους συνδρομητές του προγράμματος 2play τα τηλεφωνήματα αυτά προσφέρονται "δωρεάν". Για να δούμε δύο αποσπάσματα από τον δικό μου online αναλυτικό λογαριασμό (φυσικά έχουν γίνει η απαραίτητη επεξεργασία με μαύρα πλαίσια για να μην φαίνεται το τηλέφωνό μου, ούτε τα τηλέφωνα που καλώ, εκτός αυτών που χρειάζεται. Αυτά έχουν σημειωθεί με κόκκινες τελείες. Πέρα από τα μαύρα πλαίσια και τις κόκκινες τελείες, τα παρακάτω screenshots δεν έχουν υποστεί καμμία άλλη επεξεργασία):

forthnet-2play-extra-charges-1

Ειρωνία. Τραγική ειρωνία. Ανάμεσα σε αστικά και υπεραστικά τηλεφωνήματα που δεν χρεώθηκαν όπως είναι φυσικό, βλέπουμε δίπλα στην κόκκινη τελεία τον αριθμό 2103632443. Ο αριθμός αυτός, όπως εύκολα μπορείτε να διαπιστώσετε εδώ, ανήκει στον ΙΝΚΑ, το Ινστιτούτο Καταναλωτών, στο οποίο επιχείρησε να τηλεφωνήσει η κοπέλα μου για να καταγγείλει την forthnet για την "με το ζόρι" σύνδεσή μας στο ιδιωτικό της δίκτυο. Ευτυχώς δηλαδή, που την διέκοψα στο 8ο δευτερόλεπτο, για να της πω να κάνουμε την καταγγελία μέσω διαδικτύου. Γιατί, όπως θα είδατε, το τηλεφώνημα αν και δεν είναι ούτε σε κινητό, ούτε διεθνής κλήση, ούτε κλήση προς σύντομο κωδικό, ΧΡΕΩΘΗΚΕ! Ίσως, θα πείτε, σε κάποιους λίγους τηλεφωνικούς αριθμούς, να μην ισχύει η προσφορά, και η καλή μας εταιρία να ξέχασε να το αναφέρει αυτό στην προσφορά της (όπως και άλλα άλλωστε). Για να δούμε όμως την επόμενη εικόνα:

forthnet-2play-extra-charges-2

Εδώ μπορείτε να δείτε καθαρά δίπλα στις κόκκινες τελείες, ότι τηλεφώνησα 2 συνεχόμενες φορές, με διαφορά 2 λεπτών της ώρας στον ίδιο υπεραστικό (ο αριθμός είναι στην Αθήνα, εγώ στην Θεσσαλονίκη) σταθερό αριθμό. Και τώρα σας παρακαλώ να μου απαντήσετε, πως είναι δυνατόν το ένα τηλεφώνημα να χρεώνεται και το άλλο όχι ενώ είναι στον ίδιο αριθμό;;; Δεν είναι, υποτίθεται, δωρεάν όλες οι αστικές και υπεραστικές κλήσεις;;;

Για ρίξτε μια ματιά στους αναλυτικούς σας λογαριασμούς. Δεν ξέρετε τι μπορεί να βρείτε!

Έχω κουραστεί. Δεν θέλω καν να τους πάρω τηλέφωνο. Δεν θέλω να περιμένω πάλι με τις ώρες στο ακουστικό, να πέφτει η γραμμή και να ξαναπαίρνω μέχρι να απαντήσει κάποιος υπάλληλος της υποστήριξης και να μου πει πάλι ψέμματα.

Μου αρκεί που ξεδίνω στο blog μου, και που με τον τρόπο αυτό βοηθάω στον να μην υπάρξουν πολλά περισσότερα θύματα.

Ξημερώθηκα πάλι.

1 σχόλιο:

azio είπε...

apla na po oti an kaleseis ena stathero kai peseis se tilefoniti xreonese...mipos synevei kati tetoio??

vevea ayto den anaferete rita stous katalogous me tis xreoseis...