Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2007

Musicovery - Η μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά τις φουσκωτές γκόμενες!!!

Πραγματικά φανταστικό. Ήμουν από τους άτυχους που δεν πρόλαβαν το Pandora Radio πριν το απαγορέψουν εκτός αμερικανικού εδάφους αλλά έχω ακούσει από πολλούς ότι παρείχε μια επαναστατική υπηρεσία. Εχτές έμαθα για το Musicovery, μια online υπηρεσία παρόμοια με αυτήν του Pandora η οποία δεν έχει (ακόμα;) τον περιορισμό του Pandora και έτσι λειτουργεί και στην Ελλάδα.

musicoveryΤο Musicovery λοιπόν, όπως και το Pandora, κάνει online streaming μουσικής,  κομμένης και ραμμένης στα γούστα του ακροατή. Επιλέγεις ένα χρονολογικό παράθυρο π.χ. από το 80 μέχρι το 92, επιλέγεις αν θες να ακούς μόνο hits ή όχι, επιλέγεις το mood των κομματιών, την χορευτικότητά τους, το genre τους και το Musicovery φτιάχνει μια λίστα τραγουδιών στα μέτρα σου και την παίζει για πάρτη σου.

Αλλά το πιο εκπληκτικό είναι ότι δουλεύει! Τα τραγούδια είναι 100% του γούστου μου, είτε τα γνωρίζω είτε όχι και δεν μπορώ να κλείσω το παράθυρο! Εθίστηκα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ενδιαφέρον πράγματι αλλά σε εμένα προτείνει κατά 50% σαχλαμάρες... Μήπως φτιάξει με τον καιρό; Μήπως το γούστο μου είναι τόσο χάλια;

dali13gr είπε...

Θέλει λίγο υπομονή και λίγο ψάξιμο με τις επιλογές. Εμένα ας πούμε δεν μου παίζει καθόλου Μακρόπουλο! :-Ρ