Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Εντυπώσεις από Ζαγοροχώρια

Με σκοπό κυρίως να δοκιμάσω ένα συνδυασμό υπηρεσιών Google (όπως το Google Maps, το Google Video και το Picasa Web Albums), αλλά και για να σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου από το ταξίδι μου στα Ζαγοροχώρια, γράφω αυτήν εδώ τη δημοσίευση, στην οποία κεντρικό ρόλο παίζει ο χάρτης που θα βρείτε στο τέλος.
Σε αυτόν τον χάρτη, στον οποίο βλέπετε όλο το Ζαγόρι με κέντρο το φαράγγι του Βίκου, θα βρείτε placemarks με ροζ, μπλε και πράσινο χρώμα.
Τα ροζ placemarks περιέχουν μερικές πληροφορίες για την περιοχή. Μην περιμένετε πολλά, είπαμε, το κάνω για να δοκιμάσω τις υπηρεσίες της Google.
μπλε placemarks περιέχουν φωτογραφίες που έχω βγάλει από εκείνο ακριβώς το σημείο και έχω ανεβάσει στο Picasa Web Albums της Google.
Τα πράσινα placemarks περιέχουν βίντεο που έχω τραβήξει σε εκείνο ακριβώς το σημείο και έχω ανεβάσει στο Google Videos.
Προσοχή τα placemarks είναι αρκετά περισσότερα απ' όσα φαίνονται αρχικά στον χάρτη. Κάποια δεν φαίνονται γιατί καλύπτονται από άλλα. Ένα ζουμ στο χάρτη θα εμφανίσει περισσότερα placemarks.
Έχω την περιέργεια να δω κατά πόσο δουλεύει όλο αυτό το σύστημα. Περιμένω σχόλια.


View Larger Map

1 σχόλιο:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μια χαρα ειναι η υπηρεσια....Εχω παει και εγω πανω απο το χωριο μου!!!