Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Ιστορίες καθημερινής(παραθυρικής) τρέλας


Προχτές το πρωί ξύπνησα πρωί-πρωί και καθώς δεν είχα άλλες υποχρεώσεις, ξύπνησα τον Νίκο και κατηφόρισα προς το σπίτι του να πιούμε καφεδάκι. Για κακή μας τύχη όμως μαζί μου είχα και τη μητρική για το χαλασμένο pc που έχει και κάθεται στο πατάρι με έναν Sempron 2600+. Και μιας και ήταν πρωί, του λέω να ξεκινήσουμε να τον στήνουμε. Η ώρα ήταν σημαντική καθώς είχα προαίσθημα ότι θα μας δυσκόλευε το "μηχάνημα του διαβόλου". Αναλαμβάνω λοιπόν εγώ το τεχνικό κομμάτι και εκέινος το backup του δίσκου καθώς είχαμε σκοπό να βάλουμε "φρέσκα" τα Windows.
Εις μάτην όμως. Αφού ήταν όλα έτοιμα και η CPU αναγνωρίστηκε κανονικά από τη motherboard, ξεκινάει το boot από το cd των Windows XP με το SP2 slipstreamed. Γίνεται η αντιγραφή των αρχείων και το σύστημα ετοιμάζεται για reboot για να συνεχίσει. Αμ δε! BSOD aka Blue Screen Of Death(μπρρρ) και ξύσιμο κεφαλιού για το τι μπορεί να φταίει. Όλες οι ρυθμίσεις στο BIOS έχουν γίνει στην εντέλεια από τον Νίκο οπότε "κάτι άλλο" φταίει. Βάζουμε λοιπόν το Hiren's Boot CD μέσα και κάνουμε έλεγχο τον σκληρό δίσκο. Όλα καλά. Μήπως φταίει η μνήμη; Βγάζουμε το dimmάκι και βάζουμε ένα άλλο από το εν λειτουργία pc του Νίκου. Μαντέψτε! Πάλι τίποτα! Αλλάζουμε slot την μνήμη, τα ίδια. Η κατάληξη ήταν η γνωστή. Τα παρατήσαμε(προς το παρόν) με τον ακόλουθο διάλογο να κλέβει την παράσταση:

Νίκος: Αφού σου είπα, δεν είναι ώρα για τέτοια, ποτέ δεν μου έχει πετύχει εγκατάσταση με την πρώτη φορά

Δημήτρης: Ε πάρε ένα Mac να βρεις την υγειά σου!

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Γεια σας αγαπητοί μου! Χάρηκα πολύ που έμαθα για το εγχείρημα σας! Έκανα μια βόλτα και χθες από το blog, αλλά βαρέθηκα να στείλω κάτι και το κάνω σήμερα που δεν είμαι ζαβλακωμένος από την πολύωρη έκθεση στον ήλιο... :-Ρ Νομίζω ότι κάποια στιγμή θα μου χρειαστούν οι πολύτιμες και βαθειές γνώσεις σας πάνω στους υπολογιστές, γιατί αργά ή γρήγορα κι ο δικός μου θα κάνει το μπαμ του και δε θα κάψει μόνο το ποντίκι και το πληκρτρολόγιο, αλλά και καμιά ασφάλεια.. Νικ, τα συλληπητήρια μου στό ξαδεράκι σου για την ήττα με τους σκληρούς δίσκους.. Μήτσο ο πατέρας μου είναι ανένδοτος.. Δεν το πουλάει, δεν το πουλάει, δεν το πουλάει το Imac!!!

Unknown είπε...

Ο Μήτσος πιστεύω να με κατάλαβε απο το τέλος του προηγούμενου μηνύματος... Όσο για εσένα Νικ... Ένα έχω να σου πω...Είμαι ο "μισητός" και ήρθα για να αναστατώσω και τον πολιτικό σου βίο!!! :-ΡΡΡΡ

dali13gr είπε...

Που είσαι ρε George? :-) Έμαθα για τα ύποπτα καφεδάκια που πίνετε στα Ποσειδώνια!!! Για να μην κάνει μπαμ λοιπόν ο υπολογιστής σου, να παραδειγματιστείς από τον father και να πάρεις κι εσύ ένα Mac! Και για να χουμε καλό ερώτημα, τι κάνεις τέτοια ώρα στο internet???