Τρίτη 29 Μαΐου 2007

Apple (personal) update


Χτες ξεκίνησε η ανανέωση του Mac Mini μου. Γύρω στις 10 πμ, ήρθε το courier από το Πλαίσιο και μου έφερε το εξωτερικό κουτί και ο δίσκος που είχα παραγγείλει.
Επέλεξα αυτή τη λύση αντί ενός stand alone εξωτερικού σκληρού καθώς ήθελα κάτι μεγάλο και με firewire(για να μπορεί να bootάρει το Mini από αυτόν) χωρίς να πληρώσω την τιμή και λίγο μεγαλύτερη ποιότητα του stand alone. Έτσι 320GB με firewire μου κόστισαν μόνο 97€.
Όλα άψογα στην αναγνώριση του και την εγκατάσταση του MacOS X. Και εγένετω φώς! Όλες οι εφαρμογές ανοίγουν σε χρόνο μηδέν και κυρίως πολλές μαζί χωρίς να "κρεμάει" το σύστημα! Σε σημείο που να αρχίζω να σκέφτομαι αν τελικά έχει κάποιο πρόβλημα ο δίσκος του Mini. Για τέτοια διαφορά μιλάμε.
Και πάνω που άρχισα να χαίρομαι, ήρθε ένα τηλεφώνημα από το φίλο μου τον Χρήστο που θέλει να αγοράσει το Mini μου! Να πω την αλήθεια, είχα κάποια στιγμή βάλει αγγελία καθώς δεν μου έχει βγει απ' το μυαλό η αγορά ενός MacBook αλλά επειδή δεν βρήκα μια καλή προσφορά, εγκατέλειψα την προσπάθεια. Τώρα όμως άρχισα να το ξανασκέφτομαι!

Σε σκέψεις μας έβαλε πάλι ο φίλος και δεν είναι εποχή να κουράζω το μυαλό μου...

1 σχόλιο:

mouridis είπε...

Προσθέτεις δίσκο και παίρνει τα πάνω του το σύστημα. Typical Mac. Άλλαξε την οθόνη και ο εκτυπωτής σου θα φυσάει...60ppm. Makes sense...
:-)