Κυριακή 26 Αυγούστου 2007

O Οτε είχε πρόβλημα ή...

Σήμερα ως γνωστόν, από το μεσημέρι και μετά σε όλη η Χώρα (ή μήπως χώρα) είχε καταρρεύσει το Internet. Όπως είναι φυσικό σε όλα τα τεχνολογικά fora έγινε σάλος με τα βέλη να πέφτουν στον ΟΤΕ. Το ίδιο ισχυρίστηκε βέβαια και η Forthnet την οποία έχω σαν πάροχο (με γραμμή ΟΤΕ), αφού είχε ένα ηχογραφημένο μήνυμα στην Εξυπηρέτηση Πελατών που ενημέρωνε ότι λόγω σοβαρού προβλήματος του ΟΤΕ δεν έχει internet κανείς

Και αναρωτιέμαι εγώ: Το router μου δείχνει ότι έχει συγχρονίσει στο 1Mbit με τον ΟΤΕ και στο log μου γράφει ότι υπάρχει Authentication Failure. Κάτι που συνεπάγεται ότι έχει πρόβλημα ο server της Forthnet. Και άντε και έχει πρόβλημα ο ΟΤΕ κι εγώ δεν έχω net. Ο Νίκος που έχει ιδιόκτητο πλέον (αυτό θα το εξιστορήσουμε σε άλλη δημοσίευση), γιατί να μην έχει net? Τι σχέση έχει το ιδιόκτητο με τον ΟΤΕ; Ή μήπως δεν είναι πλήρως ιδιόκτητο τελικά;


Υ. Γ. Όχι, δεν παραβλέπω ούτε αγνοώ την τεράστια οικολογική καταστροφή και τους ανθρώπους που έχασαν τις ζωές τους από τη φωτιά, απλά δεν θέλω να γράψω κάτι που θα φαίνεται βαρύγδουπο όπως κάνουν πολλοί. Απλά θα πω ότι σήμερα που πέρασα έξω από ένα κομμωτήριο, είδα μέσα μια ξανθιά γκόμενα να φτιάχνει τα μαλλιά της. Και το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν: "Εδώ ο κόσμος καίγεται και το μουνί χτενίζεται". Και το άσχημο αυτή τη φορά ήταν ότι το εννοούσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: